מיתוג לעסק חדש

הקמת עסק חדש והבאתו לידי הצלחה זה לא דבר פשוט. מעל 95% מהעסקים החדשים שנפתחים נסגרים בתוך 5 שנים ולעתים אף בהרבה פחות זמן מכך. אחת הסיבות העיקריות לכך היא שיזמים בתחילת דרכם העסקית לא נוהגים להשתמש באנשי מקצוע מנוסים כדי לעזור להם לבנות את המותג, לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם בצורה נכונה ולהביא לקוחות. ללא לקוחות העסק לא יוכל להתקיים, ללא מיתוג חיובי ונכון המתבצע בצורה מקצועית קשה להביא לקוחות. מיתוג לעסק חדש הוא אתגר לא פשוט כיום עם התחרות הרבה שיש בכל תחום אבל לשמחתכם זה משהו שאנו לא רק מתמחים בו אלא משהו שאנו בחברת ג’נסיס ממש אוהבים לעשות.

גיבוש קונספט ויזואלי:

מיתוג עסקים חדשים יתחיל באפיון העסק ולאחר מכן גיבוש קונספט ויזואלי לעסק. כל האספקטים הוויזואליים כמו לוגו, כרטיס ביקור, פליירים, פולדרים, אריזת מוצר (אם מדובר במוצר פיזי), באנרים ותמונות שמפרסמות את המוצר/השירות באינטרנט ועיצוב שונים לאתר האינטרנט שלכם – כל אלו ועוד יהיו חלק בלתי נפרד מהליך המיתוג והפרסום של העסק. לצבעים יש השפעה על הרגשות, התחושות ולכן גם המחשבות של האנשים ולכן כל דבר צריך להילקח בחשבון בצורה הנכונה והמקצועית ביותר. זו הסיבה שלא תראו היום אתר אינטרנט של עורכי דין שנראה כמו אתר לילדים או כרטיס ביקור מקצועי שנראה כאילו ילד הכין אותו בצייר.

בניית תשתיות שיווק:

ללא תשתיות שיווק יהיה לכם בלתי אפשרי לשווק ולפרסם את העסק שלכם ו/או המוצרים והשירותים שלכם. לכן חשוב מאוד לבנות אתר אינטרנט מקצועי, דפי נחיתה, דף פייסבוק ופרופילים נוספים ברשתות החברתיות הרלוונטיות ולהתחיל להזין תכנים בפלטפורמות האלו כדי להתחיל ליצור מיתוג עסקי עם מסר וחזון שעוברים דרך התוכן אל הקהל.

המסרים השיווקיים ואפשרויות פרסום:

עיצוב לוגו זה לא מספיק כדי למתג עסק חדש והמסרים השיווקיים ואפילו טכניקות הפרסום שתשתמשו בהם יהיו אלה שיעצבו את המותג שלכם ואת דעת הקהל עליו. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לבנות ביחד אתכם את המותג שלכם מאפס ולעורר אותו לתחייה בצורה הכי מקצועית ונכונה שאפשר.

 

עם עסקים וסטארטאפים חדשים, אין עדיין מיתוג מבוסס עבור החברה. האפשרות הטובה ביותר למותג חדש היא להשתמש באותן טכניקות שיווק ששימשו חברות מצליחות אחרות בתעשיות דומות.

ישנן כמה דרכים שבהן תוכל להשתמש כדי לבסס את המותג שלך ברגע שיש לך את כל החלקים הדרושים במקום –

1- עיצוב לוגו טוב יבסס את המותג שלך במהירות אבל זה לא מספיק. אתה צריך לוודא שאנשים מבינים מה מסמל הלוגו שלך (למשל, מה מסמל לוגו בצורת פרה?)

2- ערכת צבעים וגופן נהדרים יכולים להבטיח שהמותג שלך בולט ממותגים אחרים

לעסק חדש חייב להיות מותג ברור ובלתי נשכח יותר. ניתן להשיג זאת באמצעות מיתוג, מכלול אלמנטים ויזואליים ומילוליים המתקשרים ללקוחותיו את מהות העסק.

מיתוג לעסק חדש יכול להתבצע בעזרת משרד מנוסה או על ידי מיתוג עצמי. האחרון מומלץ יותר כאשר החברה רוצה לעשות משהו שונה או ייחודי בענף שלהם.

כשעסק חדש עומד להשיק, צריך שיהיה לו מותג שהוא לא רק אטרקטיבי, אלא גם מעביר את המסר הנכון. עם בינה מלאכותית וכלים אחרים שיכולים לעזור לייצר תוכן ממותג בקנה מידה, עסקים יכולים ליצור ולהשיק מותגים משלהם בלי צורך להוציא על כותבים אנושיים.

המותג או הזהות של העסק הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר שהם צריכים לבנות כאשר הם מתחילים ומתבססים. זה כולל איך הם נראים, איך הם עושים עסקים ואפילו איך הם מקיימים אינטראקציה עם לקוחות.

חברות מסוימות משתמשות בעוזרי בינה מלאכותית (כמו AIDA) שעוזרת להן ליצור תוכן לאתרים או פוסטים בבלוג שלהן מבלי שאנשים יכתבו זאת.

המפתח למיתוג מוצלח הוא הטביעת חותם במוחם של הצרכנים. זה דורש שיקול דעת קפדני של מה המותגים מנסים להעביר ואיך הם הולכים לעשות זאת.

כשזה מגיע למיתוג, אתה צריך משהו בלתי נשכח, ייחודי ובלתי נשכח מספיק כדי שאנשים ירגישו נאלצים לקנות את המוצרים שלך. כותבי AI מייצרים תוכן באיכות גבוהה כבר למעלה מ-10 שנים. כתוצאה מכך, ראינו עלייה משמעותית במספר העסקים המשתמשים בעוזרי כתיבה בינה מלאכותית לאסטרטגיית שיווק התוכן שלהם.

יותר ויותר חברות מבינות את החשיבות של תוכן מעולה – הן מנקודת מבט כלכלית והן מנקודת מבט של לקוח (אנשים דנים במותג שלכם באינטרנט).

מיתוג הוא חלק מהותי בכל עסק חדש. כל עסק צריך מותג שהוא יכול להתגאות בו, כזה שמציג את הייחודיות והאישיות של החברה שלו.

לעסק חדש צריך חזון ואסטרטגיה ברורים כדי להחליט על המיתוג שלו. עם זאת בחשבון, יצירת הבסיס למותג היא קריטית כדי שניתן יהיה להבטיח תכנון עתידי והצלחה.

שילוב עיצוב לוגו ייחודי בתהליך המיתוג יעזור לבסס את זהות המותג שלך בשלב מוקדם.

חברות שמתחילות מאפס או מנסות להקים מותג חדש צריכות להיות זהירות בבחירת הצבעים, הגופנים והלוגו הנכונים. במאמר זה, אני הולך לחלוק כמה מקרי מקרה על האופן שבו חברות השתמשו בהצלחה במיתוג עבור העסק שלהן.

חשוב שחברות יבינו מה הן צריכות לפני שהן מתחילות לעצב את המותג שלהן. מבלי לדעת את המידע הזה, הם עשויים לבחור צבעים שאינם תואמים לשוק וסמלי לוגו מסובכים מדי או גופן שאינו נראה מקצועי.

המפתח הוא לברר מה החברה שלכם צריכה לפני שאתם ממשיכים לעצב את זהות המותג שלכם – זה יחסוך מכם עלויות מיותרות ואכזבה וגם יעזור לכם לבנות מותג לאורך זמן.

מדוע אתם חייבים רימרקטינג
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513