זוהי האפליקציה המדוברת ביותר בעולם כיום ואתם בהחלט רוצים להיות חלק ממנה! עם יותר ממיליארד משתמשים ברחבי העולם ומיליוני משתמשים ישראלים הפעילים באפליקציה מדי יום אתם רק מפסידים לקוחות פוטנציאליים בכל יום שעובר.
5.0
חברת פרסום הכי מקצועית שפגשתי . לאחר שעברתי חברות פרסום רבות באינטרנט שהבטיחו הרים וגבעות...וכולן אכזבו . סוף סוף הגעתי לחברה מקצועית , שיודעת את העבודה . הרימו לי אתר מכירות מדהים ...ובקמפיין קצר הכניסו לי אלפי אנשים לאתר
עמית שניידר
רק לפני כמה חודשים המכירות שהייתי עושה דרך האינטרנט היו משמשות לי כהכנסה צדדית. היום אני במצב שעזבתי את העבודה כי אני חייבת לתת עוד זמן במשך היום ללקוחות חדשים שנכנסים על בסיס יומי בזכות עבודת הפירסום של ג'נסיס
רונה עמרני
חברת פרסום הכי מקצועית שפגשתי . לאחר שעברתי חברות פרסום רבות באינטרנט שהבטיחו הרים וגבעות...וכולן אכזבו . סוף סוף הגעתי לחברה מקצועית , שיודעת את העבודה . הרימו לי אתר מכירות מדהים ...ובקמפיין קצר הכניסו לי אלפי אנשים לאתר
עמית שניידר
ייתכן ששמעתם על טיקטוק אבל לא התעמקתם באפליקציה הזו יותר מדי וייתכן שאתם כמו מיליוני ישראלים רבים אחרים המשתמשים באפליקציה בכל יום. טיקטוק פותחה בסין בשנת 2016 בשם douyin, כאשר חברת האם (בייטדאנס) קנתה את אפליקציית מיוזיקלי הפופולרית. כשנה לאחר מכן החליטה החברה למזג את שתי האפליקציות לאפליקציה אחת בתוספת פיצ’רים, פילטרים ואופציות נוספות. כך נולדה TIKTOK שזכתה במהירות רבה למאות מיליוני הורדות ביותר מ-150 מדינות ומעל 75 שפות. כיום יש לאפליקציה יותר ממיליארד משתמשים והיא משמשת רשת חברתית לכל דבר. האפליקציה מאפשרת למשתמשים להכין, לערוך ולשתף סרטונים קצרים ואף להגיב למשתמשים אחרים ולעקוב אחרי ערוצים שונים. אם אתם לא בטיקטוק – אתם מפסידים את הפוטנציאל העצום שלה.
בתחילה, פנתה האפליקציה בעיקר לקהל הצעיר בלבד ומהר מאוד הפכה לפופולרית מאוד בקרב הקהל הצעיר שהעלה סרטונים קצרים עם ליפסינג, קטעי ריקוד, שירים ועוד. לאורך הזמן הקהל הצעיר התבגר יותר ואליו הצטרף גם קהל בוגר אפילו יותר. מרבית הקהילה של טיקטוק כיום מונה בני נוער מגיל 12 ועד אנשים בוגרים אך גם צעירים בגילים 30-35. יש רק אחוז קטן של אנשים מעל הגיל הזה אך בשל הפופולריות של האפליקציה הוא הולך וגדל מדי חודש, וגם הקהל הבוגר מתחיל להשתלב באפליקציה שבתחילה הייתה לקהל הצעיר בלבד.
בתי עסק רבים ראו את הפוטנציאל שבפרסום בטיקטוק והחלו לפעול בגזרה זו, כאשר כיום מעטות הן חברות הפרסום שיכולות לספק שירות זה במקצועיות רבה ועם כל המעטפת הנדרשת. ניתן להקים פרופיל עסקי פופולרי לעסק שלכם ולפעול לטובת הרחבת קהל העוקבים שלכם ובמקביל ניתן להיעזר במערכת הפרסום הממומן החדשה של טיקטוק על מנת להגביר את החשיפה למותג עם תמונות/סרטונים קצרים וקישור מוטמע במודעה. מיותר לציין שהעלות הצפייה/ההקלקה היא נמוכה משמעותית מאפשרויות פרסום אחרות כיום.
מוסך פחחות וצבע.
חשיפות
עוקבים
דיני המשפחה והירושה.
חשיפות
עוקבים
החברה הישראלית למדרסים.
חשיפות
עוקבים
מפעל לעיבוד וניסור אבן.
חשיפות
עוקבים
חברת הסעות.
חשיפות
עוקבים
מסלול נהיגה מקצועי.
חשיפות
עוקבים
חנות משקאות.
חשיפות
עוקבים
בגדי תינוקות וילדים.
חשיפות
עוקבים
חנות משקאות.
חשיפות
עוקבים
פירות וירקות.
חשיפות
עוקבים
אפליקציית טיקטוק מוכרת בעיקר בזכות שיתוף סרטונים קצרים וזה מה שהפך אותה לפופולרית כל כך. הפשטות בשימוש בסרטון קיים או בצילום אחד כזה עם המצלמה בטלפון, לערוך אותו במהירות ובקלות דרך טיקטוק מבלי להסתבך יותר מדי ועם אפשרות להוסיף מוזיקת רקע, פילטרים ופיצ’רים נוספים – הפכה את האפליקציה למלהיבה ומהנה גם לצפייה בסרטונים של אחרים וגם לשיתוף סרטונים עצמאיים. בתחילה אפשרה טיקטוק ליצור ולשתף סרטונים עד 15 שניות. לאחר מכן עדכנה טיקטוק את האפשרות לסרטונים עד 60 שניות. מאוחר יותר עדכנה את האפשרות לשתף סרטונים עד 3 דקות וממש לאחרונה פרסמה הצהרה שלפיה ניתן יהיה להעלות סרטונים קצרים עד 10 דקות!
יש הרבה אפליקציות שמאפשרות לשתף סרטונים ואפילו יוטיוב, פייסבוק ואינסטגרם מאפשרים זאת – אז מה הופך את טיקטוק להצלחה מסחררת? ובכן, הפיצ’רים השונים המאפשרים לערוך את הסרטונים במהירות ובנוחות עם מוזיקה ברקע, מגוון רחב של פילטרים ואפשרויות שונות והכול נעשה בקלות ובנוחות בתוך האפליקציה. לצד האפקטים והפילטרים אין ספק שהשימוש בשירים שונים כחלק מהסרטון שלכם הפכה את הסרטונים לאטרקטיביים יותר. ניתן להוסיף שירים/מוזיקת רקע באופן עצמאי או לבחור מתוך הספרייה של טיקטוק.
זירת הפרסום בטיקטוק עדיין עם תחרות נמוכה יחסית בישראל. עסקים רבים החלו לפרסם בטיקטוק אך רבים מהם עדיין לא עושים זאת בצורה נכונה/מקצועית ורובם גם ללא אסטרטגיית מותג נכונה. העלות לקליק במערכת הפרסום של טיקטוק נמוכה מאוד כיום וכאשר המתחרים שלכם לא בהכרח מבינים את מערכת הפרסום זו ההזדמנות שלכם להשיג יתרון על פני המתחרים שלכם ולהפוך את זה לפרסום יעיל כמו שצריך.
למרות שדווקא טוויטר היא זו שהחלה עם ההאשטגים (תגיות), כיום מי שעושה בהם שימוש ניכר ומוצלח היא דווקא אפליקציית טיקטוק. באמצעות האשטג ניתן לתייג עסק, אתגר כלשהו, נושא מסוים וכל דבר שתחפצו בו למעשה. אתם יכולים ליצור את ההאשטאג הטרנדי שלכם או לבצע מחקר של האשטגים פופולריים בתחום שלכם וליצור סרטונים ופרסומות במיוחד עבור אותם האשטגים כדי לייצר יותר חשיפה למותג שלכם. יש כמה דרכים לפרסם את העסק בטיקטוק, החל משימוש במערכת הפרסום לעסקים הנקראת TikTok for Business ועד ליצירת שת”פ עסקיים עם טיקטוקרים מובילים ובניית ערוץ פופולרי משלכם.
רוצים להגביר את החשיפה למותג שלכם בטיקטוק? להפוך את העסק שלכם לטרנדי גם בקרב הקהל הצעיר? חברת ג’נסיס תשמח לספק לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר. החברה נחשבת למובילה בישראל כיום במיתוג עסקים. החברה עובדת עם עסקים בכל סדר גודל ותשמח להראות לכם כיצד פרסום בטיקטוק יסייע לעסק שלכם. ג’נסיס בעלת ניסיון רב שנים בתחום השיווק הדיגיטלי ומיתוג עסקים ומעל 1,000 עסקים הפועלים כיום עם ג’נסיס לא טועים.
החברה מספקת מעטפת מלאה למיתוג ופרסום עסקים הכוללת, בין היתר, בניית תשתיות ופרסום ברשתות חברתיות, קידום אורגני ועוד. פרסום בטיקטוק הוא אחד השירותים המומלצים ביותר של החברה ויחד אתכם נאפיין את צורכי המותג שלכם ואם גם אתם יכולים להיעזר בפרסום בטיקטוק.
התשובה היא לא. ישנם עסקים שהמוצרים/השירותים שלהם אינם מתאימים בהכרח לקהל הצעיר או לחילופין פונים לקהל מבוגר יותר. במקרה כזה צריך לאפיין היכן נמצא קהל היעד ולהשקיע שם את משאבי הפרסום שלכם. מוזמנים לפנות אלינו והצוות המקצועי שלנו יאפיין יחד אתכם אם לעסק שלכם כדאי להשקיע בפרסום בטיקטוק.
החל מתקציבים נמוכים – אם אתם עושים זאת באופן עצמאי. פרסום מקצועי בטיקטוק, בניית חשיפה גדולה למותג וכל הפעילות הכרוכה בכך דרך חברת פרסום עשויה להגיע לאלפי שקלים בחודש. זה תלוי כמובן במשתנים רבים כמו למשל: אם אתם משקיעים בטכניקות פרסום נוספות דרך אותה חברה, סדר הגודל של העסק ועוד.
טיקטוק החלה כאפליקציה לבני נוער ובשנים האחרונות קיבלה אליה מאות אלפי ישראלים בטווח גילים בוגר יותר, דבר שמשך עסקים רבים להתחיל לפרסם בטיקטוק. אמנם, רוב קהל המשתמשים בטיקטוק הוא עדיין צעיר בגילים שבין 12 ל-30, אולם כיום יש קהילה הולכת וגדלה גם של קהל בוגר יותר.
במסגרת הפרסום תוכלו לשתף סרטונים קצרים של כמה שניות או תמונות, אולם באמצעות הפרופיל שלכם תוכלו לשתף סרטונים קצרים עד 10 דקות.