✅ חברת הקידום המנוסה ביותר בישראל (למעלה מ-13 שנים)
✅ שיטת עבודה מוכחת עם למעלה מ-50 תהליכי עבודה
✅ לא מתפשרים על פחות ממקום ראשון !
צור קשר כאן וקבל הצעה לחבילת קידום ייחודית:
5.0
הגעתי אל ג'נסיס דרך פרסומת שהופיעה לי בפייסבוק. חשבתי לעצמי שאם הם הצליחו להגיע לפרסם לי כלקוח פוטנציאלי למה שלא יעשו את זה בהצלחה גם ללקוחות פוטנציאליים שיכולים להיות שלי. העבודה עם הצוות שאחראי עליי זורמת ועניינית והכי חשוב מביאה תוצאות בכל חודש מחדש.
יותם הופמן
5.0
חברת מיתוג פרסום ושיווק הכי טובה בארץ,
שירות ואדיבות ברמה אחרת,
מקצועיות ברמה גבוהה, וגם המחיר שווה לכל כיס..
משרד עם כל הפרמטרים להעיף כל עסק לשחקים,
גישה נוחה יש חניה באזור בשפע, אבל שירותים נקיים וקפה ופינוקים על חשבון הבית.. באתי לקבל שירות ויצאתי עם חיוך ☺ והרגשה מעולה..
אלי נינג'ה ניאזוב
5.0
דווקא בתקופה של הקורונה החלטתי ששווה לנסות ולדחוף את העסק שלי יותר מבחינת כל הכיוון הזה של אונליין ולראות לאן זה יוביל. מודעה של ג'נסיס שהופיעה לי בפייסבוק באד הימים נתנה לי מאין סימן שכדאי להתחיל לזוז וזרמתי עם זה. עד עכשיו הם עושים יופי של עבודה
דביר אשר
עם מאות פרמטרים המשפיעים על מיקום האתר שלכם בגוגל כאשר רבים מהם לא ידועים כלל לציבור – אין ספק כי הניסיון של חברת הפרסום ישחק תפקיד חשוב בהצלחת הליך הקידום האורגני שלכם וקבלת תוצאות הלכה למעשה.
אנו אולי לא אובייקטיבים אבל בכל מקום ברשת תוכלו לקרוא על החשיבות של מקדם מקצועי ומנוסה שיעבוד על קידום האתר שלכם. למעשה מדובר בעניין קריטי שכן בעל אתר המנסה לקדם את האתר שלו בעצמו, עשוי לעתים רבות לטעות בפעולות שונות שהוא מבצע וגוגל לא כל כך יאהבו ולאחר מכן לספוג עונשים מגוגל שיהיה קשה להתגבר עליהם. מקדם אתרים מנוסה ידע לפעול בצורה הדרגתית, נכונה וטבעית לטובת קידום האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש, כאשר בין היתר תהיה עליו האחראיות לבחור את הביטויים הרלוונטיים ביותר להליך הקידום כדי שאותם מבקרים המגיעים לאתר גם יזמינו את המוצרים ו/או השירותים שלכם.
פייסבוק.
פייסבוק.
פייסבוק.
גוגל אדס.
גוגל אדס.
פייסבוק.
פייסבוק.
רימרקטינג, יוטיוב.
פייסבוק.
פייסבוק.
חברת הפרסום ג’נסיס אוהבת לעשות יותר ולדבר פחות. החברה שמדברת תוצאות מספקת תוצאות למאות לקוחותיה בכל חודש כאשר נתח עיקרי מהעבודה שלה כולל קידום אתרים אורגני בגוגל לאתרים בתחומים שונים ובסדרי גודל והשקעה שונים. החברה מעסיקה מקדמים אורגנים מוכשרים ומקצועיים בעלי ניסיון רב שנים בתחום ונמנים בין המקדמים הטובים בישראל. כמו כן החברה מפעילה צוות מקצועי נרחב ומעטפת מלאה לכל עסק, החל משלב האפיון והמיתוג, דרך ביצוע מחקרים וניתוח נתונים ועד ניהול קמפיין הפרסום בפועל.
אופטימיזציה – ביצוע אופטימיזציה לאתר הקיים שלכם או התאמות SEO חשובות לאתר חדש. בין היתר: התאמה של התכנים, תיקון קישורים שבורים, יצירת קישורים פנימיים תקינים ועוד.
הזנת תוכן – החברה תדאג להזנה של תכנים חדשים באתר במהלך החודש בתדירות שתסוכם מראש מול הלקוח כחלק משיטת הקידום של החברה.
חוויית משתמש – החברה תפעל לקידום ושיפור אלמנטים שונים הקשורים בחוויית המשתמש באתר. שיפור חוויית המשתמש חיונית לא רק עבור הקידום אלא לשיפור ביצועי האתר, יחס ההמרה בו, שביעות רצון הגולשים ועוד.
קישורים – החברה תדאג לבניית תמהיל קישורים איכותי, מגוון ויעיל לקידום האתר במעלה תוצאות החיפוש. בין היתר יסודרו גם קישורים פנימיים בין עמודי האתר ויושם דגש גם על שיתוף האתר ברשתות החברתיות.
אז בין אם האתר שלכם הוא אתר חדש או ותיק – במידה ואתם רוצים לקדם אותו לתוצאות הראשונות בגוגל ונמאס לכם מאנשי מקצוע חסרי ניסיון והבטחות שווא – צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות!
מחקר מילות מפתח – חלק חשוב מכל הליך קידום אתרים הוא מחקר מילות המפתח. במחקר זה אנו מתחשבים במחקר מתחרים שביצענו וכן באפיון הראשוני מול הלקוחות, הגדרת המטרות שלו מקמפיין הקידום ובמאפיינים שונים אחרים (כמו למשל אזור הפעילות של העסק וכו’). בסופו של דבר מטרת המחקר היא לגבש רשימת ביטויים ההתחלתית לקידום. חלק מהביטויים יהיו ביטויים ראשיים אשר יבססו את העמודים הראשיים בתפריטים באתר החברה ויהיו קרובים יותר לעמוד הבית ואילו ביטויים אחרים יהיו ביטויים משניים אך חשובים ליצירת תנועה אורגנית איכותית ונרחבת לאתר.
אופטימיזציה – תהליך חשוב בכל הליך קידום הוא ביצוע אופטימיזציה לאתר. עבודה זו לא מסתיימת לעולם ותמיד ניתן לשפר ולשדרג דברים לאורך הדרך, החל מקישורים, מהירות הטעינה של האתר, שיפור התשתיות, שיפור התכנים, חוויית המשתמש ועוד.
יצירה והזנת תכנים – תכנים הם חלק בלתי נפרד מהליך הקידום ולכן חשוב להזין את האתר בתכנים חדשים, לשדרג תכנים קיימים באתר ועוד. אלו חשובים כדי להעניק ערך לגולשים, לעבוד עבורכם גם כשאתם ישנים או העסק סגור ואינו בשעות הפעילות שלו, גם כדי להניע את הגולשים באתר לפעולה וגם כמובן להציג לגוגל במה עוסק האתר שלכם וכל עמוד בו. יתרה מכך חשוב לציין כי גוגל אוהבת להציג אתרים המציעים תוכן עדכני ולכן נוטה להציג בתוצאות הראשונות אתרים פעילים יותר, כולל אתרים המשדרגים תכנים ישנים בתכנים המתאימים יותר לרוח התקופה.
שיפור חוויית משתמש – שיפור חוויית המשתמש באתר היא קריטית להצלחה בקידום וגם שיפור שביעות רצון הגולשים שלכם, הגדלת אחוז ההמרה באתר ועוד. העבודה על שיפור חוויית המשתמש הינה גדולה ומרובה וסביר להניח שגם אף פעם לא נגמרת. תמיד יש מה לשפר ואחרי מה לעקוב. ככל שתשפרו יותר את חוויית המשתמש כך ההשלכות הישירות והעקיפות על הקידום יהיו טובות יותר. כך למשל: אתר עם חוויית משתמש ברמה גבוהה יותר תגדיל את הסיכוי שהגולש ימשיך לצרוך תוכן באתר, לעבור בין עמודי האתר ואולי אפילו לשתף את התוכן או את הכתובת הראשית של האתר – מה שיתרום באופן ישיר לקידום. כמו כן הלקוח אף עשוי להרגיש יותר ביטחון לבצע רכישה מהחברה או להשאיר פרטים בנוגע לשירות מסוים.
בניית מערך קישורים – פעולה נוספת שבלעדיה אי אפשר להצליח בקידום אתרים היא בניית קישורים לאתר. בעולם מושלם גוגל הייתה רוצה שהקישורים הללו ייבנו באופן טבעי אך לא כך הדבר וכל בעל אתר וחברת קידום דוגלים בעבודה מסיבית ליצירת קישורים לאתר. בשנים עברו כמה שיותר קישורים היה נחשב יותר טוב אולם לאחר עדכוני פנדה ופינגווין של גוגל החלו לשים דגש על איכות הקישורים ולא על הכמות. ג’נסיס דוגלת ביצירת קישורים איכותיים ללקוחות על מנת לספק את השירות המקצועי והטוב ביותר בתחום.
אחת ההתלבטויות של בעל עסק בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי ואולי אפילו בשיווק העסק בכלל, היא האם הוא מעדיף להשקיע זמן ולחסוך את העלויות של אנשי מקצוע באותו התחום או לשלם כסף אבל לתת לאנשי המקצוע לבצע את העבודה. ובכן בכל הקשור לקידום אתרים דרוש ניסיון, הכרה מעמיקה של התחום, של עדכוני גוגל. חשוב לעבוד לפי אסטרטגיה איכותית ונכונה. כמו כן ללא כלים טכנולוגיים שעולים הרבה מאוד כסף יהיה קשה מאוד לבצע את העבודה בצורה מקצועית. לכן ההעדפה תהיה לשלם לאיש מקצוע לבצע העבודה, בדיוק כפי שאתם כבעלי מקצוע/התמחות כלשהי יודעים שהשירות הטוב ביותר בתחום שלכם הוא כאשר הלקוח יבצע הזמנה מכם ולא ינסה לבצע זאת בעצמו.
קידום אתרים אורגני היא טכניקת פרסום הפועלת לטובת קידום האתר במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. יש עשרות פרמטרים שצריך לעבוד עליהם במהלך החודש כמו הזנת תכנים באתר, אופטימיזציה לתוכן קיים, שיפור חוויית משתמש, בניית תמהיל קישורים ועוד.
בין כמה חודשים לשנה-שנה וחצי עד שמתחילים לראות תוצאות בדרך כלל. לעתים בתחומים פחות תחרותיים בתוך מספר חודשים ניתן ליהנות מתוצאות נהדרות.
עלות הקידום תהיה מינימום כמה אלפי שקלים בחודש לקידום אורגני מקצועי, שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים ועבודה מקצועית ונרחבת על קידום האתר שלכם.
ביצוע מחקר מילות מפתח מקדים הוא הבסיס להצלחה בהליך הקידום. בחירת הביטויים צריכה להיעשות בהתאמה לרלוונטיות הביטויים לקהל היעד ובית העסק וכמובן למוצרים והשירותים המשווקים.