11 סיבות למה צריך לפנות למשרד פרסום דיגיטלי
- כדי להקים אתר אינטרנט, אתם חייבים משרד פרסום שרואה את כל התמונה העסקית שלכם ולא רק את האתר. משרד שיש בו מומחים לשיווק, אנשי פרסום. מפתח אתרים ומעצב. הם עובדים בשיתוף פעולה כדי ליצור עבור העסק שלכם את האתר שיהיה הכי מתאים לכם מבחינה שיווקית, כלכלית, עסקית ותדמיתית. אם אתם פונים לאדם בודד כדי שהוא יעצב לכם אתר, אתם עלולים בסופו של דבר להישאר עם אתר נהדר ומהפנט אבל כזה שלא תורם לכם שיווקית, שלא מייצג נכון את המותג שלכם. כזה שדומה לעוד כמה אתרים ולא משיג את המטרות שלכם.
- רק משרד פרסום עשוי לקבוע מהו האתר שיעשה לכם את המיתוג הדיגיטלי הדרוש. זהו חלון הראווה שלכם, והוא צריך לייצג אתכם הכי טוב שאפשר. להיות מזוהה עם החזון והערכים של המותג שלכם. אלה צריכים לבוא לידי בידי בשפה הגרפית, בבחירת הלוגו, בפונטים, במבנה האתר ובתוכן. להקמה של אתר עסקי שותפים כמה מוחות ולא רק אחד, וכל אחד תורם מהידע שלו כדי שהאתר הזה יביא תוצאות.
- איזה קמפיין מתאים לעסק כמו שלכם. כידוע רוב העסקים הקטנים והגדולים היום, שואפים להביא לאתר שלהם כמה שיותר טראפיק שיניב להם המרות. אם כך? באיזה ערוץ פרסום ושיווק כדאי יהיה להם לשווק את עצמם, כדי להגיע לקהלי היעד הנכונים שלהם.
רק משרד פרסום, יכול לעשות מחקר על הלקוח, ללמוד מה צריכות להיות המטרות שלו ולכוון
אותו אליהם בפעולות ברשת. הוא חייב להציע לכם את הקמפיין ובאיזה ערוץ וייעוץ נוסף לגבי
פעולות החשיפה והשיווק שלכם ברשת. זה לא רק מישהו שעושה לכם קמפיין, זה מישהו
שיודע בדיוק אם זה מה שאתם צריכים לעשות או דווקא משהו אחר. הוא בקיא בשיווק.
- אם יחסי ההמרה של הפעולות שלכם ברשת או של האתר שלכם, לא טובות, אתם זקוקים למשרד פרסום דיגיטלי כדי שילמד אתכם ויציע לכם דרכים לשפר את ההמרה באתר שלכם. משרד פרסום הכולל תקציבאים ואנשים מומחים לאסטרטגיה , יבצע מגוון של פעולות מחקר, שיווק וניתוח כדי להבין מה חוסם את הגולשים או מה עשוי להניע אותם להיות לקוחות שלכם. קוראים לזה שיפור יחסי המרה. פעולה כזו יכולה להיעשות רק ע”י צוות רחב של אנשים ממשרד פרסום, כל אחד מומחה בתחומו.
- במשרד פרסום יושבים קופירייטרים שלא רק יודעים לכתוב, אלא משופשפים בלשווק אתכם ברשת. זה יכול להיות התוכן שלכם באתר, מאמרי אאוט בריין או טאבולה, ניסוח מודעות לקמפיינים, ניהול דף פייסבוק ועוד.
- ניהול דף עסקי בפייסבוק דורש הבנה שיווקית ועסקית. לא מדובר רק בהצגה של הלקוח אלא ביצירת העדפה מול הגולשים. כדי ליצור את ההעדפה הזו, יש צורך בלימוד הלקוח, הבנת היתרונות שלו ויצירת קונספט לשווק אותו נכון ברשת.
- קידום אורגני הוא פעולה חשובה מאוד לכל עסק קטן או גדול. במשרד פרסום מקצועי יש גם שירות כזה. עבודה נכונה במשך תקופה, תוביל אתכם למיקום גבוה בגוגל.
- ניהול חשבון אינסטגרם זה לא תחביב. כדי לדעת איזה תמונות להעלות ואיזה סרטונים, יש צורך בניתוח הצרכים, בקביעת מטרות. זמן פרסום, תקציב. ניסוח מודעות והעברת מסרים לעוקבים. רק משרד פרסום יכול ליצור את כל אלה נכון בשיתוף פעולה של מספר מומחים.
- הקמת מועדון לקוחות, קמפיין קידום ממומן למשיכת קהלים חדשים ושימור לקוחות ותיקים, זה לגמרי מעניינו של כל משרד פרסום מקצועי ברשת.
- הדבר הכי חשוב במשרד פרסום הוא, שהוא מעסיק לטובת הלקוח צוות רחב של אנשי מקצוע מתחומים שונים, אשר שיתוף פעולה ביניהם, סיעור מוחות ועבודת צוות נותנים יותר מאשר כמה יועצים בודדים בתחום הרשת.
- משרד פרסום ילמד אותך, יחבר אותך לעולם הדיגיטלי. יגרום לך לבלוט, וינחה אותך בנוכחות ובחשיפה שלך ברשת.