מיתוג מחדש

 

 

 

אחת הסיבות שעסקים רבים נכשלים בתחילת הדרך יכולה להיות קשורה למיתוג שגוי של העסק ושל המוצרים והשירותים שלו. למעשה מיתוג עסקי מקצועי יכול להטיס את העסק למעלה אבל אם הוא נעשה בצרוה חובבנית או נעשה פשוט ללא מחשבה הרי שהעסק עשוי שלא לשרוד הרבה זמן. מיתוג מחדש הוא הליך מיתוג לעסק אותו מבצעים על המיתוג הקודם. לדוגמה: אם אתם כבר פועלים כמה שנים עם לוגו מסוים בצבעים מסוימים והחלטתם לשנות את הלוגו ללוגו מודרני יותר עם עיצוב אטרקטיבי ומקצועי יותר ועל הדרך אולי קיבלתם עצה מחברת הפרסום שצבעים אחרים יכולים לקחת אתכם גבוה יותר למעלה אז החלטתם גם לבחור צבעים חדשים לעסק שלכם. מכאן תצטרכו לשנות את העיצובים הגרפיים, אתר האינטרנט שלכם וכמובן גם את האריזות של המוצרים שלכם, הלוגו על הקרטונים/מוצרי האריזה שלכם ובכל מקום אפשרי.

מתי כדאי לעשות מיתוג מחדש לעסק?

אנשים טועים בכך שהם רוצים לרענן את המיתוג באופן קבוע אחת לכמה שנים. מיתוג עסקים חדש מבצעים רק כאשר המיתוג הישן אינו עובד. לוקח זמן להטמיע את המותג בקרב הקהל הרחב ומלבד הזמן זה דורש כסף, משאבים והרבה מחשבה מאחורי זה. לאחר מספיק זמן ניתן לראות אם ההטמעה של המותג תורמת לצמיחת העסק ובאיזה אופן. במידה והעסק לא מתרומם ייתכן והוא נדרש במיתוג מחדש. גם עסקים מהגדולים והמובילים בעולם מבצעים מיתוג מחדש אם יש בכך הצורך ואם הם מרגישים שערך המותג יורד ללא סיבה גורפת כמו משבר כלשהו.

מדוע כדאי לעשות מיתוג מחדש לעסק?

מיתוג מחדש הוא סוג של התחלה חדשה לעסק שכבר קיים ויש לו תשתיות. עושים עיצוב לוגו ומחדשים את הלוגו, המסרים הפרסומיים, ערכי החזון והאופן שבו אנו מגדירים את העסק. יוצרים זהות חדשה לעסק כך אם יש אנשים בחוץ שאינם ממליצים על העסק או נכוו ממנו עשויים להתמזג איתנו מחדש תחת המותג החדש ולאפשר לבעלי המותג לתת להם שירות פעם נוספת אבל הפעם טוב יותר כאשר הוא מנוסה יותר, תחת המיתוג החדש ומייצר לעצמו את המוניטין שלו מחדש.

יועץ שיווק באינטרנט
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513