יש לנו את השיטה הטובה ביותר לעשות זאת.
אחרי שפייסבוק החלה להתפתח בקנה מידה עולמי וגם הגיעה לישראל, היא החלה לתפוס מקום חשוב בחייהם של ישראלים רבים. כיום יש מעל 5 מיליון משתמשים ישראלים הפעילים בפייסבוק. הם מהווים קהל רחב למדי שניתן להגיע אליו, להגביר את החשיפה למותג ואף לייצר קהל לקוחות חדש ונאמן המגיע דרך פייסבוק.
צור קשר כאן וקבל הצעה לפרסום ממומן בפייסבוק
לא מיהרתי לכתוב פה ביקורת עם תחילת העבודה כי אני אוהב לרשום ביקורת רק אחרי שאני בודק מה אני מקבל. עכשיו אחרי שכבר התחילו להגיע התוצאות שלהן ייחלתי אני יכול לרשום בכייף את ההמלצה שלי על ג'נסיס ועל העבודה הקפדנית שהם עשו לי
שי וולפסון
רק לפני כמה חודשים המכירות שהייתי עושה דרך האינטרנט היו משמשות לי כהכנסה צדדית. היום אני במצב שעזבתי את העבודה כי אני חייבת לתת עוד זמן במשך היום ללקוחות חדשים שנכנסים על בסיס יומי בזכות עבודת הפירסום של ג'נסיס
רונה עמרני
חברת פרסום הכי מקצועית שפגשתי . לאחר שעברתי חברות פרסום רבות באינטרנט שהבטיחו הרים וגבעות...וכולן אכזבו . סוף סוף הגעתי לחברה מקצועית , שיודעת את העבודה . הרימו לי אתר מכירות מדהים ...ובקמפיין קצר הכניסו לי אלפי אנשים לאתר
עמית שניידר
פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, ולכן כאשר מדברים על פרסום בדיגיטל הרי ששירותי קידום בפייסבוק חייבים להיכלל בדרך כלל בתוכנית הפרסום שלכם. עם זאת, זו לא הסיבה העיקרית. יש מגוון סיבות מדוע כדאי לפרסם בפייסבוק.
כמו, למשל, הקהל המגוון והאפשרות להגיע אל קהל היעד שלכם דרך פייסבוק, מגוון אפשרויות הפרסום השונות, האפשרות לבנות דף עסקי ולהגדיל את מספר העוקבים למותג שלכם, וכמובן מאגר המידע הענק של פייסבוק (שכולל גם את המאגרים של אינסטגרם ואפליקציית וואטסאפ שבבעלותה).
כל זה נועד לאפשר פילוח נדיר במיוחד לקמפיין הפרסום שלכם. יתרונות נוספים של קידום בפייסבוק:
הצוות המקצועי שלנו בג’נסיס חי ונושם את הרשתות החברתיות מדי יום, מבלה שעות רבות במהלך היום בקידום בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות, בניהול קמפיינים ממומנים, יצירת תכנים איכותיים, חשיפה מוגברת של העסק לקהל היעד שלכם, התמחות גם בזירות התחרותיות ביותר. אנו מאמינים בשקיפות מלאה וקשר קבוע בין צוות הקידום לבין הלקוח. החברה מנפיקה דו”חות עבודה מסודרים ומקצועיים המאפשרים להציג ללקוח תוצאות מדידות ומהירות וניהול קמפיין אפקטיבי שיספק לכם תוצאות מדהימות.
מוסך פחחות וצבע.
חשיפות
עוקבים
דיני המשפחה והירושה.
חשיפות
עוקבים
החברה הישראלית למדרסים.
חשיפות
עוקבים
מפעל לעיבוד וניסור אבן.
חשיפות
עוקבים
חברת הסעות.
חשיפות
עוקבים
מסלול נהיגה מקצועי.
חשיפות
עוקבים
חנות משקאות.
חשיפות
עוקבים
בגדי תינוקות וילדים.
חשיפות
עוקבים
חנות משקאות.
חשיפות
עוקבים
פירות וירקות.
חשיפות
עוקבים
אחד היתרונות הגדולים ביותר של קידום בפייסבוק הוא האפשרות להפוך את הקהל למעריצים של המותג. אם תסתכלו על עמודים עסקיים בפייסבוק שיש להם עשרות אלפי עוקבים ויותר, תוכלו לראות קהל עוקבים פעיל בדרך כלל הנחשף מדי יום לתכנים המשותפים בעמוד העסקי – אנשים מגיבים, משתפים ומחווים את דעתם. הקמת עמוד עסקי בפייסבוק היא החלק הקל אולם בניית קהל עוקבים גדול, איכותי שיעריץ את המותג שלכם וימליץ עליו – זה כבר סיפור אחר.
בניית אמון עם הקהל דורשת זמן, אסטרטגיית תוכן נכונה, עיצוב גרפי מקצועי ועוד. תנו לצוות המומחים של ג’נסיס לספק לכם את שירות הקידום בפייסבוק הטובים ביותר עם מקדם צמוד המנהל את העבודה מולכם באופן ישיר.
מכיוון שפייסבוק היא גם הבעלים הנוכחי של אינסטגרם, ראינו לא מעט אפשרויות חיבור בין הפלטפורמות הללו בשנים האחרונות: פיצ’רים דומים שמפתחים לשתי הפלטפורמות וכמובן גם מיזוג הפרסום הממומן למערכת פרסום אחת של פייסבוק. ניתן גם לחבר את הפרופיל העסקי באינסטגרם לעמוד העסקי שלנו בפייסבוק ועוד.
אנו בג’נסיס מתמחים בפרסום ברשתות החברתיות השונות, לרבות פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם ונשמח לספק לכם את כל המעטפת המלאה במקום אחד.
כל אחד יודע לפתוח משתמש בפייסבוק ואפילו עמוד עסקי – אולם הפיכת העמוד העסקי למקצועי ואיכותי וכן ניהול קמפיין פרסום שמביא תוצאות הם עסק למקצוענים. הצוות המקצועי שלנו בג’נסיס חי, נושם ובועט לייקים, שיתופים, סטורי, פוסטים ועוד. אנו ערים לכל הטרנדים החדשים בשוק, עושים שימוש בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר ודואגים לשמור על לקוחותינו בחזית הפרסום הדיגיטלית.
נשמח להגביר את הנוכחות שלכם ברשת באמצעות קידום בפייסבוק, להביא לכם תוצאות מרשימות באמצעות ניהול קמפיין ממומן (כולל רימרקטינג) ולבנות אתכם כמותג מוביל בתחום שלכם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח להיפגש!
לפרסום וקידום בפייסבוק יש יתרונות רבים, החל מאפשרויות הפרסום המגוונות של המערכת ועד לפילוח הקהל המתקדם. באמצעות פייסבוק תוכלו להשיג המון לידים ומכירות, להגביר את החשיפה לעסק לקהל היעד הרלוונטי עבורכם מכל רחבי הארץ (או העולם), להפוך את העסק או התכנים בו לוויראליים, להגדיל את האמינות, למתג את עצמכם כאוטוריטה בתחום שלכם ואף להפוך את הגולשים למעריצים וממליצים שלכם.
על אף שפרסום בפייסבוק לא צריך להיות קשור בהכרח לפרסום ברשתות חברתיות נוספות, הרי שיש הממליצים לשלב בין פרסום בפייסבוק לפרסום באינסטגרם, כיוון שפייסבוק היא הבעלים של שניהם. ניתן לנהל את הקמפיין הממומן דרך אותה מערכת פרסום של פייסבוק ואף להשתמש לרוב באותם תכנים לשיתוף בשתי הרשתות.
התשובה הזו עשויה להשתנות בין עסק אחד לאחר, בהתאם למספר העוקבים, מידת התחרות והתקציב של בעל העסק כמובן. בסופו של דבר יש עסקים המתבססים על 4-3 תכנים בשבוע, אחרים מעלים לפחות פוסט אחד ביום ובתי עסק מסוימים מעלים אף כמה פוסטים ביום.