קידום ממומן בגוגל?
קבלו פתרון מיידי, איכותי ומהיר
✅ חברת הדיגיטל הותיקה בישראל (13 שנות ותק)
✅ שימוש ב-DATA ייחודית שיש רק לג׳נסיס לשיפור ההמרות
✅ בונים לכם את קריאייטיב בהתאמה אישית במהירות שיא
✅ שירות אישי וזמין עם קבוצת וואצפ + דוחות שוטפים
השאירו פרטים עכשיו וקבלו הצעה ייחודית:
היה חשוב לי שהאתר שלי ייחשף לכמה שיותר אנשים ולכן פניתי לג'נסיס פירסום.
כבר לאחר מספר שבועות בודדים הרגשתי שינוי
ליאת פולק
תודה לכם על הדחיפה הראשונית שנתתם לעסק! התוצאות הנפלאות השפיעו גם עליי באופן אישי יתרמו לי לביטחון האישי
אוריה קיסר
קמפיין בהשקעה של 15 אלף שקל הביא הכנסות של פי כמה וכמה מההשקעה!
זה מה שמקבלים שעובדים עם מקצוענים!!
אריאל שימחון
6 סיבות למה העסק שלך חייב קידום ממומן בגוגל?
- האתר שלך יופיע בעשרות ואפילו מאות תוצאות חיפוש
- תוצאות בזמן קצר מאוד
- יגיעו אלייך הרבה יותר פניות ומכירות מהאתר
- יגדיל לך את האמינות וימתג אותך כאוטוריטה
- עוקף את המתחרים ושם אותך בפרונט
- שיפור מיקומי האתר בגוגל ישפר גם במנועי חיפוש אחרים
7 סיבות למה GENESIS היא החברה הטובה ביותר עבורך
- מתמחים בקידום ממומן בגוגל (PPC) עם מעל 11 שנות ניסיון
- היחידים שהצליחו לנצח את גוגל בקידום אתרים
- תוצאות מעולות גם בזירות התחרותיות בישראל
- לכל לקוח יש מנהל תיק אישי שנמצא בקשר ישיר וקבוע איתו
- מומחים בלקחת עסק ולבנות ממנו מותג מצליח
- One-Stop-Shop אצלנו תמצא כל מה שצריך כדי להצליח
- הבאנו מאות לקוחות למקום 1 בגוגל, גם בזירות התחרותיות ביותר
מה חשוב לדעת על קידום ממומן בגוגל?
קודם כל שתכירו מה זה קידום ממומן בגוגל- קידום ממומן (PPC) הוא פעולה המבוצעת על מנת לגרום לאתר, שירות או מוצר להיחשף לעיניהם של גולשים רבים יותר באמצעות הקצאת מימון. PPC הן ראשי התיבות של Pay Per Click, והן מייצגות את אופן ביצוע הקידום, שמבוסס על תשלום למפרסם בעבור הקלקות על הפרסום. מספר הפעמים שיחליטו הגולשים להקליק על הפרסום שלכם, ישפיעו באופן ישיר על עלויות הקמפיין.
קידום אורגני VS קידום ממומן
כאשר מדברים על קידום ממומן, חשוב להכיר גם את אחיו התאום, הקידום האורגני. בעוד קידום ממומן מבוסס על תשלום בעבור כל קליק, קידום אורגני מבוסס על כללים שונים שמטרתם להתאים את האתר למנגנון החיפוש של גוגל. קידום אורגני נעשה בגוגל, ואילו קידום ממומן נעשה גם בגוגל, וגם בכלים אחרים כמו רשתות חברתיות, אאוטבריין וטאבולה ועוד.
לקידום אורגני יתרונות שונים, אולם גם חיסרון אחד בולט – עד שמגיעים לתוצאות עלול לעבור זמן רב. קידום ממומן לעומת זאת, מביא התוצאות במהירות, לכן קמפיין ממומן מומלץ כאשר מעוניינים לראות תוצאות בזמן קצר. במקביל לקמפיין הממומן כדאי לנהל גם קמפיין אורגני שיספק לכם תוצאות בהמשך.
שאלות-תשובות
מהו קידום ממומן בגוגל?
קידום ממומן בגוגל היא טכניקת פרסום העושה שימוש במערכת הפרסום הממומן של גוגל הנקראת גוגל אדס. באמצעותה ניתן לשלם לגוגל שתפרסם את אתר/דף הנחיתה של העסק שלנו בתוצאות החיפוש של גוגל, באתרי שותפים של גוגל ברחבי הרשת ועוד.
מאיזה תקציב אפשר לפרסם בגוגל?
גוגל מאפשרת לפתוח קמפיין כמעט בכל תקציב אולם אנו ממליצים להקצות לפחות 1,000 שקלים בחודש לטובת הפרסום הממומן בגוגל.
מי מנהל את קמפיין הפרסום שלי בגוגל?
כל בעל עסק יכול לנהל בעצמו את קמפיין הפרסום שלו אולם המומלץ הוא לשכור איש מקצוע או חברת פרסום שתבצע את העבודה עבורכם.
למי מתאים לפרסם בגוגל ממומן?
כמעט לכל עסק כיום מתאים לפרסם בגוגל ממומן. הכול כמובן בכפוף לתנאי השימוש והחוקים של מערכת הפרסום של גוגל.
כיצד מתבצע קידום ממומן?
כדי לבצע קמפיין אפקטיבי חייבים להבין את כל הפרטים לעומק, לכן קמפיין קידום ממומן מתחיל באפיון מדויק ומחקר נרחב.
נתחיל מלהבין מהם הביטויים בהם כדאי להשתמש, ומאילו כדאי להימנע. נערוך מחקר מקיף שיסייע לנו להבין מה הקהל שלכם מחפש, באילו שעות הוא נמצא ברשת, איזה סוג אנשים מתאים לסוג המוצר שלכם ועוד.
כל הפעולות האלה יאפשרו לנו ליצור קמפיין בועט, אפקטיבי ויעיל.
הוזלת עלויות – קמפיין קידום ממומן
קמפיין קידום ממומן עלול להיות עסק יקר, במיוחד אם לא עושים אותו נכון. במסגרת תכנון הקמפיין אנחנו מקדישים מאמצים רבים להוזלת עלויות הקמפיין. הקמפיינרים שלנו יושבים מול המסכים ועושים לילות וימים כדי להבין את הרשתות החברתיות, ולספק ללקוחות שלנו קמפיין אפקטיבי במחיר מינימלי.
הלקוחות בוחרים בנו בגלל התוצאות המצוינות, ובגלל שאנחנו מאפשרים להם לנהל קמפיין ממומן ואפקטיבי בהשקעה כספית הרבה יותר קטנה משהם יכלו לדמיין.
קידום אורגני
10 הביטויים המקודמים ביותר
קמפיינים לידים מוצלחים
קמפיינים שעלו לאחרונה בג'נסיס
fency
פייסבוק.
צחר סטון
פייסבוק.
ספליט
פייסבוק.
יהל יעוץ והכוונה
גוגל אדס.
indigo
גוגל אדס.
PATRON
פייסבוק.
קרקע בטוחה
פייסבוק.
מגן אופק
רימרקטינג, יוטיוב.
סאן גרין
פייסבוק.
בייגל קפה
פייסבוק.
נתונים עסקיים
הצטרפו למהפכה - קידום ממומן גוגל
אמרת קידום ממומן, אמרת גוגל – פלטפורמת החיפוש המובילה בעולם. גוגל שינתה את האופן בו פרסום באינטרנט עובד, וכיום השוק כולו פועל לצלילי החליל שלה.
בגלל שכולם נמצאים בגוגל, קידום ממומן בגוגל מאפשר לך לחשוף את השירותים שלך לקהל רחב מאוד, ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים במהירות.
גוגל מספקת כלי ניתוח מתקדמים, שמאפשרים מדידה ומעקב צמוד אחרי התוצאות, ניתוח נתונים, למידה והצגת גרף שיפור מתמיד.
צוות ה-PPC שלנו מורכב מאשפי גוגל, שמרימים קמפיינים כמו שסטף קרי קולע לסל. הם ינתבו את הקמפיין שלכם לכיוון הנכון, יבחרו את מילות החיפוש הנכונות, ויגרמו לקמפיין להביא המון לקוחות.
לייצר איכות ולא כמות
מתלבטים אם לפרסם בגוגל או בפייסבוק? כן, מדובר בשיח מאוד פופולרי, ההמלצה מס’ 1 שלנו היא שתשאלו את עצמכם האם השירות שאתם מוכרים זה שירות שחייבים לחפש, או שאתם מציעים סוג של שירות או מוצר שיכול לעניין את הקהל הרחב.
לדוגמא: אם אתה אינסטלטור או מנעולן, סביר להניח שקהל היעד שלכם יחפש אותכם.
איפה מחפשים? בגוגל.
סביר להניח שמי שהדלת של הבית שלו נעולה, לא יראה אותכם במקרה בפייסבוק 🙂
יש לכם שירות לדוגמא של מחזור משכנתא קיימת?
זה למשל שירות שאפשר להציע בפייסבוק (במידה ומטרגטים את קהל היעד בצורה נכונה) שכן הוא יכול להתאים לכל מי שיש לו משכנתא לנכס.
התאמה ליוטיוב - שם העתיד
אולי גם אתם, כמונו, אוהבים לקרוא ספרים. אבל בעולם בו אנו חיים אנשים מתעצלים לקרוא, ומעדיפים לצרוך את התוכן שלהם בוידאו. לנו זה נשמע קצת מוזר, אבל עם מגמות עולמיות אנחנו לא נלחמים, רק מוצאים את הדרך להשתמש בהן.
בדיוק מהסיבה הזו אנחנו מבצעים עבור הלקוחות שלנו קידום ביוטיוב. מה זה אומר? יוטיוב הוא ערוץ הוידאו של גוגל, והוא מאפשר לחבר את המותג שלכם לתכנים שמופיעים שם.
נחבר את המותג שלכם לתכנים רלוונטיים ונדאג לכך שהמון אנשים יתעניינו דווקא בכם.
מומחים ב-Google Adwords
גוגל אדוורדס הוא כלי נהדר ויעיל ביותר לשיווק העסק שלך. זה מאפשר לך לפרסם בחיפוש Google ובפלטפורמות שונות כמו YouTube, Gmail ו-Google Drive.
מודעות גוגל זולות יותר באופן יחסי משיטות פרסום מקוונות אחרות מכיוון שהן ממוקדות יותר. ניתן להשתמש בהם גם בשילוב עם שיטות פרסום מסורתיות כמו טלוויזיה, רדיו, מודעות מודפסות או שלטי חוצות.
בעזרת Google Ads, עסקים יכולים למשוך את הקהל שלהם טוב יותר על ידי יצירת שכבות-על מבוססות טקסט והוספת תכונות לאתר שלהם שמגבירות את מעורבות המשתמשים וכן מגדילות את ההמרות או המכירות.
כלי ניהול ואופטימיזציה של קמפיינים מאפשר למשווקים לבצע את הקמפיינים השיווקיים שלהם ב-Google Ads, YouTube, Display ועוד.
Google Campaign Management הוא כלי שעוזר לחברות להפעיל את מסעות הפרסום השיווקיים הדיגיטליים שלהן במספר ערוצים כגון גוגל אדוורדס, יוטיוב, רשת המדיה. זה גם יכול לעזור לשפר את הביצועים של ערוצים אלה באמצעות אופטימיזציה ותובנות על מדדי KPI.
ניהול הקמפיין עובר אופטימיזציה על ידי שילוב יצירת מודעות אוטומטית בזרימת העבודה של מסע הפרסום. אוטומציה זו מסייעת ביצירת קמפיינים ממוקדים עם הגדרות ותובנות מיטביות בכמה ערוצים.
Google Campaign Management הוא הכלי העדכני ביותר שעוזר לחברות לפרסם את המוצרים והשירותים שלהן בגוגל. זה עוזר להם לקבל סקירה ברורה של מסע הפרסום, התקציב והחזר ה-ROI.
Google Campaign Management הוא הרחבה של פלטפורמת שיווק החיפוש בגוגל. היא מאפשרת למשווקים לבחור קמפיינים וקהלי יעד דרך מנוע החיפוש.
קידום ממומן - איך מתחילים?
געתם לסוף הדף ורק על זה מגיע לכם שובר מתנה.
אז קבלו מאיתנו, רק כי אתם נחמדים ובעלי סבלנות ורק אם תבחרו לעבוד איתנו, שובר 300 ₪ לקמפיין הראשון שלכם בגוגל.
כדי שתבינו מה מצפה לכם, קבלו הסבר קצר על תהליך העבודה איתנו.
הכל מתחיל בפגישת אפיון ראשונית אצלנו במשרד. יועץ אסטרטגי יערוך עבורכם אפיון צרכים מסודר, ויגדיר כיצד לקדם את המותג שלכם.
על התיק שלכם יופקדו מנהל תיק, וקמפיינר, שיובילו את תהליך הקידום. צוות הפייסבוק שלנו יבצע אפיון ומחקר, ינתח את קהל היעד, ויבצע פילוח מקצועי של הנתונים. אחרי אפיונים וניתוחים המודעות יעברו אל הסטודיו. הקופרייטר יחשוב על קופי בלתי נשכח והמעצבים שלנו יוציאו את הרעיונות אל הפועל.
מהסטודיו הקמפיין חוזר לידיים של ה-PPC. המקדם יבנה קמפיין פרסומי ויעלה אותו לאוויר, תוך הצמדות לתקציב המדיה עליו הוחלט יחד עם הלקוח.
השלבים האלה הם רק ההתחלה. כדי לנהל קמפיין מוצלח יש לבצע A/B testing מתמיד, במטרה לשפר את הנתונים, להגביר את קצב כניסת הלידים, ולהוריד את תקציב הפרסום. הצוות שלנו פועל בשקיפות מלאה עם הלקוח, משתפר לאורך הקמפיין, ומוביל את הלקוח לתוצאות הטובות ביותר, בזמן הקצר ביותר.
על מנת לחזור לעמוד הראשי של האתר לחצו כאן
מה עדיף לעסק שלי - קידום ממומן או קידום אורגני?
- גם זמן זה עלות. להסביר שקידום אורגני לוקח מינימום חצי שנה ויכול להגיע גם לשנה וחצי כדי לראות תוצאות, קידום ממומן נותן תוצאות הרבה יותר מהירות, בדרך כלל תוך חודש-חודשיים
- הקידום ממומן הכל מדיד, והתוצאות ברורות, כמה כסף נכנס וכמה יצא. קל לקבל החלטות עסקיות ולקדם את העסק לרמה הבאה
- בקידום ממומן אתה תמיד תהיה מעל התוצאות האורגניות
- בקידום ממומן אתה יכול ליצור מסרים (דרך הקמפיינים) המשתנים בהתאם למוצר ולעסק המקודם, בקידום אורגני אין את הגמישות הזאת, אם מעלים עמוד חדש לוקח לו חודשים להתקדם בתוצאות
מה היתרונות של פרסום בגוגל?
- אנשים מחפשים באופן אקטיבי פתרון, בניגוד נניח לפייסבוק שאנשים נכנסים לראות דברים ודוחפים להם פרסומות. בגוגל אנשים בסטייט אוף מיינג של לחפש פתרון לבעיה שלהם
- הלידים הרבה יותר איכותיים מפלטפורמות אחרות דווקא בגלל סעיף 1
- גוגל שולט ללא עוררין על תנועת החיפוש בישראל ובעולם עם מעל 90% מהגולשים שמחפשים שם
- גישה ממוקדת לפי ביטויי חיפוש למיליוני חיפושים ביום
- קידום ממומן בגוגל משפיע גם על קידום האתר באופן אורגני
מה מבדיל בין חובבן למקצוענים בתחום?
- קיימים הרבה חובבנים בתחום ולצערנו לקוחות רבים מגיעים אלינו לאחר שעשו להם נזקים כבדים בחשבון הגוגל ובכיס
- חובבן לא יטרח לעשות שיחת אפיון כדי להבין בדיוק את צורכי העסק הייחודיים שלך
- חובבן לא יעשה מחקר מילים (קריטי להצלחה) מקצועי
- חובבן לא יבנה את הקמפיינים הפרסומיים בצורה נכונה ומדויקת ויגרום למודעות שלך להופיע בהמון ביטויים שלא קשורים אלייך ויוציא לך הרבה כסף בלי לקבל תמורה
- יבזבז לך המון כסף בלי להביא תוצאות, או יותר גרוע, תתחיל לקבל טלפונים מאנשים שמשגעים אותך בלי לקנות כלום ומבזבזים לך חצי מיום העבודה בשיחות חסרות תכלית
- לא ישלח לך עדכון על החשבון, לא יפעל בשקיפות מולך ולא ישלח לך דוחות, או יותר גרוע ישלח דוחות ארוכים ואקסלים מבלבלים
- מקצוען לעומת זאת יכבד את הזמן שלך, יעביר אותך תהליך מקצועי כשהוא בונה לך פתרון המותאם אישית לעסק שלך, אפיון, בניית תוכנית עבודה מסודרת, מחקר מילים, מחקר מתחרים ונישה, בניית קמפיינים ממוקדים, אופטימיזציה לחשבון, הצעות לפיתוח העסק, שליחת דו”חות ברורים בלי יותר מידי קשקושים
מה חשוב לשים לב שאתה מקבל כאשר אתה סוגר עם מקדם?
- חשוב לשים לב לתהליך העבודה, העבודה צריכה להיות מסודרת, עומדת ביעדים, עומדת בזמנים
- צוות מקצועי שנמצא איתך בקשר קבוע וזמין לשאלות או עזרה
- תוצאות ומכירות או פניות איכותיות
- דו”חות קבועים וברורים להבנה
- תוכנית עבודה לחודשים קדימה
- מקדם מקצועי יכול גם להציע לך עזרה בתחומים אחרים כמו בניית אתרים, קידום בפלטפורמות אחרות, בניית תסריטי מכירה, ועוד