בניית מותג הוא לא הליך פשוט במיוחד ולכן חשוב מאוד להיצמד לחברה המתמחה בשירותי מיתוג עסקי שתסייע לכם בתהליך, תעזור לכם לאפיין ולבנות את החזון והמותג שלכם וכמובן לספק לכם את כל השירותים במקום אחד כולל עיצוב גרפי, קריאייטיב, בניית תשתיות ואפילו שירותי פרסום. תהליך מיתוג של עסק, אדם או מוצר מסוים הוא הליך מורכב הכולל מספר שלבים ומאפיינים חשובים והטמעת המותג בקרב הקהל עשויה לקהל מעט זמן לאורך התהליך.
כיצד עובד תהליך מיתוג עסקים?
מיתוג לעסקים מתחיל כך: בשלב הראשון יהיה לאפיין את המותג וערכי המותג. האם מדובר במאמן אישי? אינסטלטור? חברת פרסום? חברת נדל”ן? עמותה ללא מטרת רווח? ארגון כזה או אחר? אתר אינטרנט? מוצר מסוים? לאחר שאפיינו את מה אנחנו ממתגים חשוב לאפיין את ערכי המותג, היתרונות שלו, קהל היעד שלו, לבצע מחקר שוק ולראות מה המתחרים עושים, מהן חוות הדעת בשטח, מה הקהל מחפש וכו’. לגבש את כל הקונספט שאנו רוצים להעביר ולהציג לקהל באמצעות המסרים הפרסומיים, העיצובים הגרפיים וכל דבר שקשור למוצר שלנו למעשה.
מיתוג אישי לאדם שהוא העסק:
במקרים רבים המיתוג שיתבצע הוא מיתוג אישי. הכוונה היא למקרים בהם האדם הוא העסק המקודם. לדוגמה, כאשר מדובר באדם העוסק במקצוע חופשי כמו אינסטלציה, חשמלאי, שיפוצניק וכד’. אדם המספק שירותי הדברות, מאמן אישי, יועץ בתחום מסוים, פסיכולוג ועוד אינספור מקצועות אחרים גם כן נכנסים תחת קטגוריה זו. המיתוג האישי יהיה שונה ממיתוג עסקי או סוגי מיתוג אחרים כמובן כיוון שפה צריך לחבר את הקהל אל אותו אדם, אישיות העומדת מאחורי המוצר ואת אותו אדם לתחום שהוא עוסק בו. לדוגמה: אבי המדביר, משה האינסטלטור או ירון יועץ משכנתאות.
עיצוב גרפי וההשפעה שלו על המיתוג:
אז נכון שעבודות גרפיות כמו עיצוב לוגו למשל הן לא אחראיות לבד על המיתוג אולם הן ללא ספק חלק מרכזי בהליך המיתוג. המיצגים הגרפיים שייצגו את העסק, האדם או המוצר יהיו אלה שיופיעו בחזית ואנשים יראו, יתחברו אליהם או ירגישו מהם משהו אחר. מלבד מעצב גרפי מוכשר כדאי שצוות הקריאייטיב יישב ביחד אתכם על תכנון ואפיון העיצובים הגרפיים הקשורים למותג שלכם.
רוצים לקרוא על עוד חברות מיתוג? כנסו עכשיו>>> מיתוג עסקי