4 אלמנטים באתר שלכם שבונים אמון

כידוע בניית אמון הוא חלק בלתי נפרד מבניית המותג שלכם ולהיפך (בניית מותג בונה אמון). על כן חשוב מאוד לכלול מספר אלמנטים באתר המותג שלכם על מנת לבסס אמון טוב יותר עם קהל הגולשים שלכם, במיוחד הקהל הנחשף אליכם לראשונה ומתחיל לבחון אתכם לראשונה. זכרו כי אין תחליף לרושם ראשוני ולכן חשוב מאוד לבצע מספר פעולות לשיפור האמינות.

#1 – הוסיפו מספר אפשרויות ליצירת קשר אתכם

דאגו למספר אפשרויות ליצור קשר עם החברה שלכם. מיתוג עסקי מבוסס אמון ואין דרך טובה יותר לבנות אמון מלהציג מספר אפשרויות ליצור עמכם קשר. הוסיפו כתובת של המשרד/בית העסק, טלפון שבו יוכלו ליצור אתכם קשר, מייל, וואטסאפ וכו’.

#2 – התקינו תוסף נגישות

עמוד הצהרת נגישות ותוסף נגישות באתר שלכם הם בגדר חובה על פי חוק אבל לצערנו הרב ישנם עדיין בעלי אתרים שלא עושים את זה. הנגישות חיונית לכך שגם בעלי מוגבלויות יוכלו לגלוש באתר שלכם כאחד האדם וליהנות מהתכנים והשירותים שיש לכם להציע להם. הליך מיתוג עסקי כולל בתוכו גם דאגה לכלל הלקוחות שלכם.

#3 – הוסיפו תוכן ייחודי

תוכן איכותי וייחודי לאתר שלכם חיוני לא רק להליך מיתוג של העסק שלכם אלא לבניית אמון עם הקהל שלכם. כאשר הקהל שלכם קורא תוכן שהוא רלוונטי לכותרת של המודעה שהוא ראה בגוגל או ברחבי הרשת (וממנה הגיעה לאתר שלכם) זה תורם למוניטין שלכם. אם התוכן הוא בעל ערך ומציג את הכישורים, הידע והניסיון שלכם – זה יכול לתרום משמעותית לשיפור הערך והאמון בקרב הקהל שלכם.

#4 – דאגו לאתר מעוצב ומקצועי

אתר מושקע ומקצועי הוא אתר יקר ואם השקעתם הרבה באתר שלכם כנראה שיש לכם כוונות רציניות להיות עסק מקצועי, עם מוניטין חיובי ולתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלכם. זהו חלק בלתי נפרד מכל הליך מיתוג עסקי ובמיוחד אם מדובר בתשתית המרכזית לשיווק העסק שלכם בדיגיטל.

לסיכום

מיתוג לעסקים מבוסס לא מעט על אמון. כדי לבנות אמון מול הקהל שלכם חשוב יהיה לדאוג לאתר מקצועי ואיכותי לעסק שלכם, לרבות דאגה לאלמנטים שונים שישפרו את האמינות. 

מיתוג לעסקים
תוכן עניינים

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

ליצירת קשר עם יועץ מקצועי השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם:

דברו איתנו

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר פרטים עכשיו או התקשרו:
03-5361513