הלקוח: אשר ונטורה פיתוח תשתיות
האתגר: גיבוש אסטרטגיית מיתוג ושיווק, הפונה בעיקרה לרשויות וגופים ציבוריים ועסקיים גדולים אבל לא רק…
אותר צורך להגיע לפלח שוק פרטי ולהרחיב את הפעילות באמצעות עולם היו מדיה.
התהליך: הוותק והניסיון של הלקוח, לצד פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, היוו בסיס יציב וחזק ליצירת מערך שיווק דיגיטלי, אשר נקבע בפגישות מקדימות. בהתאם לצרכים של קהל היעד נקבעה גם אסטרטגיית המיתוג והותאם תוכן שלמעשה מחזק את המקצועיות בפועל של הלקוח.
התוצאה: לוגו המבוסס על שמו של הלקוח ולצידו אימג’ מצוייר הנותן תחושה של הגנה ומעוף. שירותי החברה הוגדרו בשלוש מילים שהצטרפו ללוגו והשתקפו בעיצוב האתר, שנבנה על מנת לספק מידע ולחזק את תדמית הלקוח. בהתאם הותאמו תכנים איכותיים ומעשירים והודגשו הוכחות ו”קבלות” אודות הפעילות והניסיון של הלקוח בשוק. בפן השיווקי עוצב והוטמע דף נחיתה ובמקביל, הוקם מערך פרסומי למדיה הישנה, לצורך שיווק ישיר, קידום מכירות וחיזוק המותג. המערך המודפס כלל פלאייר, ניירת משרדית ועיצוב שילוט.
ותיק ומוכר בתחום שלך? עכשיו חסר לך רק לארוז את הכל, למתג היטב ולהרחיב את פעולות השיווק!