הלקוח: “חצר המלכה” גן אירועים
האתגר: להעצים את שם המותג הקיים ולחשוף אותו בפני קהל יעד צעיר באזורי גיאוגרפיים רלבנטיים ובתוך שוק מאוד תחרותי.
התהליך: מאחר ומדובר גן אירועים שמציע איכות, שירות ומקצועיות ברמה גבוהה ובשל השוק התחרותי, נולד צורך לחזק את המותג הקיים ולמשוך לקוחות חדשים. נעשה שימוש בחוזקות של המותג, שאופיינו בשלבים הראשוניים ואותר קהל איכותי, אליו כוונו מאמצי השיווק.
התוצאה: בנייה ועיצוב של דף נחיתה עשיר, מעין מיני-אתר, שמציג את היתרונות של הלקוח ומניע לפעולה ויצירת קשר ראשוני. בדף הנחיתה שובצו תמונות אווירה ואייקונים מרכזיים, שבהם ניתן להתרשם מהשירותים המוצעים. העיצוב חיזק את האווירה והתוכן, לצד תמונה ראשית מרגשת. קהל היעד אותר ובוצעו פניות ממוקדות לחשיפה מקסימאלית ויצירת לידים איכותיים. בנוסף, עוצב תפריט מותאם ושלטים. כל המוצרים יחד היוו מערך מחזק למיתוג ושיווק הלקוח.