הלקוח: יוסי אביטל פיתוח אישי וניהולי
האתגר: להביא לחזית התחום התחרותי את שירותי הייעוץ של הלקוח, לייצר פלטפורמה דיגיטלית, תומכת במערך רחב של שירותים,
תוך יצירת שפת מותג וצבעוניות המשקפת את המוצרים
התהליך: עיצוב לוגו זורם, שמדגיש זרימה ושינוי, לצד יצירת שפה ויזואלית אחידה ונגישות מקסימאלית למידע.
הנגשת המידע לפלטפורמות המתאימות לשפה הגוגלית.
התוצאה: בניית שפת מיתוג, הכוללת בחירת צבעים בגווני הכחול המשדר רוגע ואמינות, דרך הירקרק המתחבר לטבעיות ועד לכתמתם הבולט והמחייה. בלוגו ובאתר האינטרנט שנבנו ללקוח בוצע אייקוניזציה, כאשר עבור הלוגו נבנה אימג’ עגול,
המזכיר זרימה ומעוף ולאתר נוספו אייקונים המשקפים את המסר המרכזי בכל טקסט, בשלושה תחומי שירות מרכזיים,
הפונים לקהלי יעד עסקיים ופרטיים. בלוגו שמוביל את האתר הודגש שם הלקוח ומתחתיו הסלוגן,
המתאר בחמש מילים את שירותי הייעוץ. הקומפוציה של האתר כללה חלוקה לשירותים מרכזיים, הסברים וטפסי פנייה והנעה לפעולה. לפלטפורמה הדיגיטלית נוספה ניירת משרדית לצרכי שיווק ישיר במדיה המסורתית וניצול מקסימאלי לחשיפת האתר.