הלקוח: מלח הארץ רשת חנויות טעמים וכלים
האתגר: לייצר פלטפורמה שיווקית בשפה גוגלית, שגם תגדיל את החשיפה וגם תייצר שפה שתפתח את תיאבון הצרכנים
התהליך: איפיון הצרכים והמוצרים הקיימים, קביעת אסטרטגיה שיווקית ופעולות קידום לחשיפה ויצירת המרות. צורך ביצירת שפה מיתוגית בדיגיטל, שתתמוך ותחזק את פעולות השיווק.
התוצאה: אתר אינטרנט שעושה חשק לעוד ועוד ועוד. בשל ריבוי המוצרים והאפשרויות, השירותים חולקו ועוצבו באמצעות אייקונים ריבועיים זה לצד זה במרכז עמוד הבית, כולם דינמיים ומציעים מידע נוסף. קטגוריות שהיה צורך לשווק, הובלטו וקיבלו שטחים נפרדים והם מופיעים גם בשורת התפריט, לצד בלוג ומידע שימושי נוסף. השפה העיצובית שנבחרה מדברת מתחילתה ועד סופה גורמה. שולבו אלמנטים בעלי מרקם עץ, כי אין כמו הטבע כדי להדגיש את האיכות ולכוון גבוה לקהלי היעד ובראשית האתר הוצב באנר עם תמונות מתחלפות, שבעזרת מוצרי המזון הופכות את הניראות לאטרקטיבית, מושכת ומעניינת. גם הגוונים שמרו על אותנטיות כפרית אדמתית, לצד כחולים וחרדלים רגועים. התוצאה הויז’ואלית היא חגיגה קולינרית, שנמשכה גם למוצרי הקידום SEO, ביניהם מודעות ובאנרים, שמטרתם היתה לייצר המרות, להגדיל את החשיפה ואת התנועה באתר, לחזק את המיתוג ולספק תוצאות מדידות ומהירות לכל פעולות השיווק. בזירת הפרינט חוזק המותג בשילוט וניירת קולינריים לעיניים.
קולינריה זה אתם? שיווק בפלטפורמות חוצות פרסום זה אנחנו!