התוצאה: אתר שמדבר קלאסיקה, שפה עיצובית נקייה וזוהרת, משולבת באימג’ים רבים של המוצרים, תוך יצירת קומפוזיציה בין הקטגוריות השונות של המוצרים על ידי צורות גיאומטריות מרובעות, שכל אחת מהן מציגה קטגוריית מוצר ריהוט אחרת. האתר נותן למוצרים לדבר בעד עצמם ולכן כבר בראש דף הבית שולבו תמונות מתחלפות, שמשקפות סגנונות עיצוב שונים של מערכות ישיבה, מאחר ועליהן הוחלט לשים את הדגש השיווקי. עוד במערך הויזואלי, שולב סרטון וידאו להמחשה ותמונות אווירה לחיזוק המסר היוקרתי והקלאסי שמעביר המותג. אמצעים להנעת פעולה וקידום האתר כללו שפה גוגלית, הצבת מספר טלפון לחיץ בראש האתר, טופסי פנייה ועוד. במקביל, עוצב וקודם דף נחיתה במטרה אחת- להניעה לפעולה וביצוע רכישה. נקבעו יעדים מדידים והוחלט להשתמש בהטבה משמעותית לרוכשים, שגם הוצגה בדף הנחיתה כמסר מרכזי. בנוסף, עוצבו שוברים לצרכי קידום מכירות בשטח ומודעות בעיתונות, לחשיפה רחבה לקהלי היעד מחוץ לדיגיטל.
רוצים להצליח עם פעולות שיווק בדיגיטל? המומחים שלנו מחכים לכם, פנו לקבלת הצעה