האתגר: הקמה, בנייה ויישום אסטרטגיית מיתוג B2B ממוקדת לקהל יעד עסקי והגדלת החשיפה ואמצעי השיווק.
התהליך: תהליכי מחקר וחשיבה, שכללו את הבנת הצרכים, קהל היעד, התועלות והיתרונות, המטרות והיעדים, אמצעי התקשורת שבהם יועברו המסרים, ועוד. מיתוג ועיצוב הותאמו ליעדי השיווק האסטרטגיים של הפארק, שמכוון ליזמים ובעלי עסקים המחפשים נכסים להשכרה. אבל לא רק… המיקום, האטרקטיביות וההצלחה של פארק עתיד צפון בעפולה, היוו כלים מרכזיים ומנצחים למינוף תהליכי השיווק התקשורתי.
התוצאות: בסיום התהליך יצרנו תמהיל תקשורתי, פרסומי ושיווקי, שכלל חשיפה באמצעי תקשורת המונים, לרבות עיצוב מודעות בעיתונות ושלטי חוצות לחשיפה מרבית לקהל היעד ויצירת עוצמה ואווירה ברחבי העיר. הקו העיצובי שהוביל את התוצרים התבסס על גוונים מטאליים, אפרפר וכחול כהה, המשקפים את הייטקיות והקידמה שמציע הפארק, לצד יוקרה עסקית. בבסיס הלוגו עמדו, בהתאמה לכך, פונטים “טכנולוגיים” בעלי קווים ישרים ובוצע משחק עם האותיות, שנתן לשמו של הפארק עוד נגיעה “אלקטרונית-עתידנית”. באתר האינטרנט שולבו נגיעות של כתום להדגשת אלמנטים מסויימים, משיכת תשומת הלב וכן, עיצובים ותוכן מניעים לפעולה. במרכז העיצובים עמדה הדמיית הפארק וחלון מניע לביצוע פנייה, במטרה ליצר לידים מהירים ואיכותיים. במקביל לפעילות בזירה הדיגיטלית, שכללה גם פוסט מנצח,בוצעו עיצובי פרינט מבוססי שפה מיתוגית אחידה לצרכי לקידום מכירות, כגון כרטיס ביקור, תמונות קיר ושילוט תואם, שהוצב בנקודות המגע עם הלקוח בשטח וחיזקו את המותג והמסרים שנבחרו לעמוד בחזית. טיפ לדרך: לכו על שיווק 360 ממוקד.