מי הלקוחות? ClarityRay – סטארט-אפ שנוסד ב-2012 על ידי עידו יבלונקה, ואדים זאק וגיא פיטלקו.
החברים ב-ClarityRay פיתחו מערכת שפותרת את בעיית הונאות פרסום, באמצעות מניעת וניטור הזרקת פרסומות וקליקים מזוייפים באתרים.
מה התבקשנו לעשות? לעצב ולבצע עבור החברה עיצוב לוגו ומיתוגעסקי – ויזואלי, אתר, לוגו.
האתגר? לעבוד עם מומחי שיווק מתוחכמים שמבינים עניין.
ועוד משהו קטן – בשנת 2014 החברה נמכרה ל-Yahoo תמורת 20 מיליון דולר.
שלא תגידו שמיתוג עסקי לא תורם לשורה התחתונה…