הלקוח: EURO CITY פרויקטים להתחדשות עירונית
האתגר: עולם ההתחדשות העירונית בענף הנדל”ן תחרותי מאוד ורץ למרחקים ארוכים, לכן האסטרטגיה התמקדה במקצועיות
התהליך: נקבעה אסטרטגיה שבחזיתה הוצבה המקצוענות של הלקוח. בהתאם התוצרים המוצגים נדרשו להפגין יכולות גבוהות ולבדל את הלקוח מהמתחרים. לצד זאת, נדרשה חשיפה גבוהה והתאמה לקהל יעד רחב של בעלי דירות המחזיקים בכנסים ותיקים הזכאים לתוכניות לחיזוק מבנים, הרחבה ושיפוץ הדירות.
התוצאה: נקבע מיתוג ועיצוב אורבני וחדשני לאתר, לרבות מוסיקת רקע רגועה, במטרה להשרות ביטחון ולייצר קשר אישי עם לקוחות פוטנציאלים. האתר נבנה עם אפשרויות מתקדמות בדיגיטל, כך שהוא מאפשר גישה מהירה לקבל שירות ומעודד את הגולשים לבצע פנייה ללקוח. בנוסף, בשל הצורך להגיע לקהל יעד דמוגרפי מגוון, האתר הותאם לגלישה באייפד ובאייפון. על מנת למקסם את החשיפה, נעשה שימוש באמצעי תקשורת המונים ומוצרי פרינט לשיווק ישיר ועוצבו שלטי חוצות תואמים, פוסטרים לתלייה ושלטים להצבה בשטחי הפרויקטים.