מי הלקוח? Kaspersky – מחברות אבטחת המידע המובילות בעולם.
רקע על הלקוח: לחברת Kaspersky יותר מ-400 מיליון יוזרים – חתיכת דבר. אלינו הם הגיעו במטרה להרחיב את מספר המנויים שלהם בישראל באמצעות קמפיינים במדיות השונות.
מה התבקשנו לעשות? לא מדובר כאן על מיתוג עסקי קלאסי, הרי זו חברה ענקית עם מיתוג מוכן. התבקשנו לייצר קמפיינים בגוגל ובפייסבוק שיספקו ללקוח פניות של לקוחות ישראלים, תוך הצמדות לעיצוב הלוגו ולמיתוג הקיים של החברה.
מה היה מאתגר? בהרבה פרויקטים אנחנו נדרשים להמציא שפה בעצמנו, וכאן היינו צריכים ללמוד את השפה של הלקוח ולפעול בהתאם אליה. מדובר בקמפיין שפועל גם במדינות אחרות והיה מאתגר להתאים אותו לקהל הישראלי.
מה עשינו? למדנו את שפת המותג, ניסחנו באנרים ומודעות ויצאנו לדרך עם קמפיינים דיגיטליים.
איך היה? בעבודה עם מותג בינלאומי, מעניין לראות איך המסרים של המותג בכל העולם שונים אבל דומים. כמה העולם שלנו קטן, אה 😉