הלקוח: toastim רשת מזון
האתגר: כשזה מגיע לאוכל, אנחנו כבר רעבים ובמקרה הזה הלקוח היה מעורר תיאבון במיוחד. חיכה לנו אתגר מהנה של יצירת מערך שיווק דיגיטלי, לצד מערך עיצוב מוצרי קידום מכירות.
התהליך: הגדרת מטרות ויעדים, בראשם עמד קמפיין זכיינות וכן, יעדי מישנה שיווקיים ומוצרים משלימים. כל אלו התבססו על יצירת מיתוג ולוגו ללקוח, שמשקף את המוצר הייחודי שהוא מציע לצרכנים הרעבים.
התוצאה: התוצאה מאלפת! בוצע לוגו חדש ומדליק לגמרי, ברוח צעירה, קלילה ומגרה, אליו הצטרף דף נחיתה לקידום ממוקד של הקמפיין ויצירת פניות ולידים איכותיים. למערך התוצרים הוספנו ניירת ממותגת תואמת והכי כיף, עיצבנו תפריט, כוס, מפית, פלייסמנט, ועוד. כל אלו יחד יצרו מותג רענן, טעים לעין ומשביע.
מתמחים בתחום המזון? תנו לנו להכניס טעם למיתוג שלכם!